21 Eylül 2011 Çarşamba

Staja 2 sene mola ve tatil


Sonunda stajlardan kurtuldumm !! Ay yani kurtulmadım sadece 2 sene mola var ama herşeye değer. Haftanın 6 günü sabahın 7 sinde kalktığım-herkesin yattığı yani öğrencilerin - zamanlardan arta kalan dakikalarda depresyona girerek herkesi bunaltarak,kendimi pc'ye aşırı kaptırarak,izin gününde de 1 de kalkarak geçirdim.
Temmuz'da hele gitmiştim yani. Çevremdeki herkes bir anda tatile gitti lan. Oha dedim kaldım. Tamam bizim 2 haftalık izin hakkımız oluveriyor ama ama onu kullanırsan stajı geç bitiriyorsun yane onuda istemedim. Hatta 2 arkadaşım tatil yerinde buluştu ben stajım yüzünden bir yere gidememiştim. -bunu size hiç söylemedim ama depresyona girmiştim o da kendimle alakalıydı şimdi iyiyim merak etmeyin :) - Neyse ağlama kriziriydi falan atlattık.
29unda(ağustos) bitti yani. Şimdi gelelim güzel anlara (:
1 haftayı evde geçirdikten sonra bir pazartesi günü çıktım Antalya yollarına. Hava sıcak diye sadece 2 şort alıp evdeki bütün elbiseleri almakla büyük bir hata yaptığımı da çok iyi anladım. Şu yaşa geldim hala anneme danışmam gereken konular var onu anladım.
Neyse Kamilkoç'umla ve ablamla çıktım yola. Hayır pişman oldum çünkü Nilüferle 7 saatte giderken.bu koçumla 8 saatte gittik. Daral geldi yani. Neyse en sonunda indik terminale falan filan eve gittik.
İlk hafta çoğunluğu havuzda -yüzmek değil alışmaya çalışmakla-su buz gibi lan- geçirdim. Ha ilk gün rakı içmeye kalktım ama pek beceremedim o yorgunlukla olmadı.
Neyse sonraki hafta benim 7 yaşındaki kuzenimin arkadaşının d.günü partisine gittim. Ay pek bir hava bunlarda. Hatta kuzenimin sevgilisini(!) de gördüm. Pek bir yakışıklı.Kız zevkini biliyor. Sonra bir gün teyzemin arkadaşları geldi. Onunda 10 yaşında oğlu var. Karı-koca çok tatlılar.
Balkona Rakı masası kurdular,ben bu sefer içmemeye niyetliydim. Konu burçlardan açıldı muhabbet aktı. Tamda dolunay varken eniştem "Tamam benim ay burcum öküz" falan dedi. Bayağı sardı derken çapraz balkondan komşu seslendi. Elma Bey olsun. "Hacı komşu kabul eder misin?" Saate baktık gece 12. Eniştem eli mahkum "Tabii gel"dedi. Bir geldik,bu içmiş. Fena.
10 yaşındaki erkek çocuğu çağırıp prezervatif falan diyordu. Bir ara mutfağa girdik kahve yaptık,eniştem gelin balkonda oturunda çabucak gitsin adam dedi. Bizde oturcaz,şimdi Türk Kahvecisi benim evin. Yaptım...En son ben geçtim balkonda. Düzen şu: Elma Bey-boş sandalye-ablam. Yani oraya ben oturmak zorundayım. Mecbur geçtim,çekinerek. Düşünsenize dibinizde bir sarhoş. Bu Elma Bey'in vukuatları çokmuş meğer. Sarhoş gelmiş eve,eniştemde mecbur sabaha kadar içmişler. Sonra eve gitmiş,camları kırmış. Elini kesmiş. Eniştem hastaneye götürmüş. Orada hemşireye sarkmış. Zaten eşinden boşanmış biri,sorunlu yani. Neyse ben çekinerek oturunca teyzeme "Aaa benden çekiniyor" dedi ben sandalyeye tünemiştim çünkü. Düzgün oturup gülümsedim teyzem toparladı. "Canım o öyle zaten " falan ehehe. O geceyi öyle atlattık ertesi gün havuzdayım.
Bazı günler havuz akşam 10 a kadar açık ve 12:30 - 15:30 arası havuz kapalı oluyor. Saat 11 falan. Benden büyük kuzenim -22 yaşında- konuşuyoruz işte "Akşam havuzuna girsek mi" falan.
Ondan önce bir 9 yaşlarında esmer çocuk,birde onun yanında benim yaşımda çocuk. Esmer o da. Biz havuzdayken bir kulaç atmalar,bir balıklamalar. Sanarsınız olimpiyatlara hazırlanıyorlar. İşte biz çıktık şezlongtan havluyu aldık kuzenim önden gitti,bende arkasından giderken o 2 çocuk kenara yaklaştı. Küçük olan "Akşam havuzuna girecek misniz" diye sordu. Neden sordun dedim hiç merak ettim dedi. Yanındaki mal mal bakıyor. Belli olmaz dedi ve gittim zaten 2 gün boyunca giremedik havuza. Son günlerde tekrar karşılaştık havuzda. Biz güneşleniyorduk. Bu sefer ablamda vardı. Küçük kuzenim E beni ıslattı bende bir kez daha gireyim dedi. Bu sırada onlarda güneşlenirken,birden ben girince havuza girecekleri tuttu. Baktım arkamda kulaç atıyor,kenara yaklaşıp ablamlarla konuştum. " Ay K de burdaymış " falan. Neyse sonra çıktık,bir daha da karşılaşmadım.
3 gün önce eniştem,rakı masası kurdu gene. Bu sefer bende içicem dedim. Yarım duble içtim. İlk ciddi içişimdi. Eniştem incelikleri falan söylüyor. Tadını bastır yoksa zevki çıkmaz. Bende her yudumdan sonra tabağıma salatayı doldurdum. 4 kez doldu,boşaldı o tabak yani.
Sonra 15 yıllık viskinin tadına baktım,likör içtim. En çok hoşuma giden klasik hatun içkisi Malibu oldu.
Son gecemizde de ATS'yi izledik. 7 yaşındaki kuzenim filmin 20.dakikasında "aşk gerçekten tesadüfleri severmiş" dedi, sonunda da öyle bir ağladı ki bebeğim...İçim gitti.

Böyleydi işte bayağı eğlenceli oldu. Dün gece de geldik.

1 yorum:

  1. Bak bak bak kızım niye söylemedin depresyon olayını? Kırıldım :P
    Ama söyleseydin keşke :(
    Süper bi tatil geçirmişsin <3 Ben de rakı içmek istiyorummm :D

    YanıtlaSil