21 Mart 2011 Pazartesi

Bir Metro olsun Retro’ya Giden


.

Efendim son zamanlarda bir eski yıllar modasıdır gidiyor. Aslında bu daha harika çünkü,millet artık kendinden bile sıkıldı-bana göre-. Bir yenilik istiyorlar ve bunu eski yıllara dönüş olarak yapınca mutlu oluyorlar. Yeni ile eskiyi karıştırayım dedim.

Son zamanların modern ulaşım aracı olan metro olsun. Retro diye bir semte gitsin. Orada da caddeler olsun. Daha doğrusu sokaklar. 20,30,40,50,60,70,80,90 ve Millenium’un 2003’e kadar olan kısmı olsun. Her durakta duran metroda mesela 20’li yıllara gelince o dönemin popüler müziği çalsın,kim devletin başındaysa her yerde onun resimleri olsun. Iphone kullanmak falan yasak olsun,herkes o anı kendisi yaşasın paylaşmasın.

30’lu yıllarda ne vardı bilmiyorum ama aslında 20’li yıllarla birleştirilebilir,evet bence öyle olmalı. 40’lı yıllarda da aynısı olsun, 50-60’lı yıllara gelince Elvis Presyley çalsın,eğer iyi ve uslu biri olursanız belki Ali Kaptan’ı bile dövebilirsiniz.

70’lere gelince. En çok uğradığım yer bura olurdu sanırım,şimdi ki robot tekno müzik değil ritmli dans müzikleriyle bir güzel dans ederdim bir de kıyafetleri ah ah. 18. Yaş partimi öyle yapmak istiyorum ama bakalım.

80’ler uğrardım ama çok takılmazdım,uzak dursun benden.

90’lar,Hit Me Baby One More Time diye dans ederdiiim !

2000’ler BritneySpearizm ! Ricky Martin Livin’ La Vida Loca. hahaha.

Böyle bir şey olsaydı güzel olmaz mıydı? (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder